Amarantha Amarantha
de duisternis is overal...
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Grauw xD Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 17:30:12 Reageren met citaatTerug naar boven

(ik maak er even een oude verlaten boederij van)
Een jongen rende naar binnen. Maar als iemand hem had gezien, zag je eerde een oranje flits. De staldeuren waren maar een klein stukje open, maar de jongen was meteen binnen. Hij gooide de deur dicht en hijgde even uit. Hij had heel het stuk vanuit de gevangenis hierheen gerend. Hij zakte even neer op de grond en bewoog zijn oren om geluid op te vangen. Hij kwam hier wel vaker, hier kon je rustig nadenken. Een fijne oude verlaten schuur. Hier stonden vroeger waarschijnlijk koeien. Hij keek even rond en stond toen op en klopte zijn kleren schoon. Hij klom behendig via dikke grote spijkers in de muur omhoog naar de dakbalken en ging er op een zitten tegen de muur aan en blies een paar spinnen weg. Hij wilde even nadenken. Alles overdenken wat er vandaag was gebeurt. En waar zou Hatsu nu heen zijn gerend? Hopelijk kwamen ze niet achter hem aan. Hij zat al in de puree doordat het Kyo's schuld was dat hij in de gevangenis was gekomen. Waarom had hij die man vermoord? Hij kon zich gewoon niet inhouden. eigenlijk was het wel leuk, het gaf een kick.

'Bandits of the soma clan
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN Messenger
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 17:38:44 Reageren met citaatTerug naar boven

Een mysterieuze jongedame verscheen vanuit de bosjes en keek of alles wel veilig was.Een oude verlaten boerderij...En zelfs hier hingen de posters van haar.Amarantha zou wel heel bang moeten zijn...
De jongevrouw genaamd Ling wandelde door totdat ze in de stallen kwam.ze deed haar mantel uit die ze zonet had gevonden in het bos en nu was haar lichaam en gezicht zichtbaar,het meisje van de posters waar heel Amarantha mee beplakt was.
Ze ging zitten en zuchtte.Ze moest nog een plek vinden om te slapen,deze rust had ze wel verdiend...Maar voor de zekerheid hield Ling haar ogen nog even open tot het echt donker was voor zeker te weten dat de boerderij ook echt wel verlaten was.
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:03:43 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo had iemand al aan horen komen, maar was doodstil blijven zitten. Misschien waren het agenten of wachters ofzoiets die hem hier kwamen zoeken. Maar toto zijn verbazing was het een meisje. Hij zag haar gezicht en hoorde haar voetstappen. Hij kende haar gezicht. Waarvan..? De posters! Kyo zag een poster hangen aan de andere kant van de schuur. En het was dezelfde persoon als nu hier bij hem in de schuur zat. Hij was misschien wel aan het schemeren, maar Kyo zag alles goed genoeg. Misschien, als hij gewoon heel stil bleef, kon hij haar dadelijk pakken en het geld gaan innen. Hij hield zijn oren gespitst en zijn staart lag opgerold op een balk. Hij had een zwarte mantel meegegrist van thuis en die lag over hem heen. Zodat je misschien zijn ogen zou zien in het donker. Maar helemaal donker was het niet. Hopelijk zou ze hem alleen niet zien in het schuurhoekje op de steunbalken.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:13:20 Reageren met citaatTerug naar boven

Ling voelde al snel dat ze niet alleen in de schuur zat.Ze stond op en trok haar zwaarden.Vriendelijk zei ze : "Wees niet bang...Ik zal je niets doen..Jij bent mijn doelwit niet..."
Ling wist niet wie er zat maar zag wel een gedaante zitten.Rustig wandelde ze naar hem toe en richtte haar zwaarden naar de persoon."Ik zal je niets doen als je je gezicht laat zien kleintje..."
Zei Ling nog steeds even vriendelijk en rustig met een glimlach op haar gezicht.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:17:23 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo keek naar beneden. Naar het meisje dat hem duidelijk wel had gezien. Hij stond op en de mantel bleef over hem heen en hij sprong naar beneden en landde netjes. "Kijk wie er klein is". Zei hij en gooide zijn mantel weg en keek naar Ling. Hij was groter als haar en zijn staart zwiepte heen en weer. "Ken ik je?". Vroeg hij nieuwsgierig. Hij wilde haar nog niet vangen, misschien had ze wel iets intressanters.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:20:49 Reageren met citaatTerug naar boven

"Wie kent mij tegenwoordig niet in Amarantha?"
Vroeg Ling vriendelijk en stak haar zwaarden weg."Ik zie aan je ogen dat je een moordenaar bent,je bent slecht...Dat bevalt me wel."
Ling glimlachte nog steeds en had De jongen helemaal door.Ze kon zien in zijn ogen dat hij ooit gedood had en ze kon voelen dat deze jongen haar ook nog eens wou ruilen voor geld aan politie.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:36:11 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo keek Ling wantrouwend aan. "Goed gezien, je kan mijn gedachtes op een rij zetten". Hij bekeek Ling even goed. "Ik zie nu ook aan jou dat je me door hebt, maar ik lever je nog niet uit aan de politie, ze zoeken mij zelf ook nog". Lichtte hij haar even in en pakte zijn mantel weer op en gooide die om zich heen. Hij keek haar nieuwsgierig aan en hield voor de zekerheid een dolk in zijn hand vast. Hij kon haar niet vertrouwen.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:40:10 Reageren met citaatTerug naar boven

Ling zag dat Kyo een dolk vast had en trok dus zelf haar zwaarden."Nu staan we gelijk.Zo..De politie zoekt jou dus ook?Dan denk ik dat we aan dezelfde kant staan."
Zei Ling vriendelijk en nog steeds rustig en met een glimlach op haar gezicht.
"Geloof me..Je kan je het beste verstoppen waar ze al gezocht hebben.Werkt altijd."
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:48:03 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo grinnikte. "Ik ben vanochtend pas opgepakt, net ontsnapt, ze zullen het nog moeten verwerken dat ik weg ben". Zei hij met een grijns. "Dus.. Ling huh?". Vroeg hij ter bevestiging en leunde tegen een houten pilaar en gooide de cap van zijn mantel over zijn hoofd en katteoren zodat zijn rode ogen nog zichtbaar waren. "Waarvoor zoeken ze jou?'. Vroeg hij. Hij wist aleen dat ze haar wilde, niet waarom. Hij had ht poster geval niet helemaal gelezen.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:53:42 Reageren met citaatTerug naar boven

"Omdat Amarantha mij niet kan hebben daarom..."
Zei Ling al glimlachend en zei toen:"Mijn assistente heeft dreigende brieven naar haar gestuurd,Amarantha weet dat ze van mij komen en dat het slechts een grap is.Maar ze voelt zich gewoon bedreigd omdat ze weet dat ik ALLES van haar weet.ZELFS over haar lang verborgen zuster Amy."
Ling keek rondom zich en zag niets,maar hoorde en voelde wel voetstappen.
Op dezelfde vriendelijke manier zei ze : "Komop,we moeten hier weg,de persoon is nog maar een kilometer hier vandaan.Weet jij een schuilplaats?Dit gesprek vervolgd zich nog wel maar eerst een schuilplaats."
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 18:56:25 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo had de voetstappen ook gehoord en keek Ling aan. "goed verhaal, kom mee, de schuilkelder kunnen ze hier niet vinden". Zei hij en zwiepte met zijn staart en sprong omhoog. Over de steunbalekn bij het dak sprong hij heen en weer. Aan eht einde van de stal sprong hij door een luchtluik waar hij precies doorheen pastte en landde op de grond. Hij ging achter een bosje zitten en wachtte geduldig op Ling. De man of vrouw die eraan kwam , kwam via de andere kant van de schuur.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 19:03:00 Reageren met citaatTerug naar boven

Ling wou Kyo volgen maar werd beetgenomen aan haar schouder door de persoon die duidelijk stillevoetstappen had.Maar hij zag er niet bepaald stil uit,het was een grote struize man die er als een oude boer uitzag.
"Ik kan veel geld krijgen via jouw kleine meid..."
Zei hij met een zware kwaadaardige stem.Ling trok zich los,sprong hoog in de lucht,hoger dan een normaal mens zou kunnen doen en stampte de man in zijn gezicht waarna hij op de grond viel met een zware klap.
Ling liep zo snel ze kon naar buiten en wenkte Kyo dat hij haar moest volgen.
Ze liep richting het bos waar ze op een bepald moment stopte en diep zuchtte.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 19:05:53 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo had gehoord dan er iemand binnen was geweest. en ergens was hij opgelucht dat ze kwam. Hij sprong op en rende achter haar aan. "we moetennaar de schuilkelder daar komt niemand". Zei hij overtuigend. Hij was de enige die er kwam, watn hij zag altijd alleen zijn eigen afdrukken in het stof. Zijn pootafdrukken... Hij grbuikte nu meestal laarzen. Maar eerst niet, eerst was hij nog duidelijker een kat. Hij had kattenachterpoten, en harige handen met scherpe nagels.. Maar dat wisten er maar een paar van zijn poten.. Hij keek Ling aan. "kom je mee?".

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 19:08:59 Reageren met citaatTerug naar boven

"Als je er echt van overtuigd bent dat we daar veilig zijn,oke dan."
Ling wandelde mee met Kyo naar de schuilkelder en vroeg toen : "Wat is je naam eigenlijk?Jij weet de mijne maar ik niet de jouwe..."
Ling haar glimlach was teruggekeerd en keek nu diep in de ogen van Kyo.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 19:12:50 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo keek naar Ling om. "Kyo". Zei hij simpelweg en hurkt neer en keek even rond en trok toen een sprintje richting de oude waterput en ging erachter zitten en wenkte naar Ling. Het luik lag langsde put, Kyo zat er nu nog op, ze moesten dadelijk snel zijn. Hij keek rond en hoorde de man de andere kant oplopen als dat hun waren en wachtte ongeduldig tot Ling zou komen.

Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp