Amarantha Amarantha
de duisternis is overal...
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Op de troon... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 14:51:32 Reageren met citaatTerug naar boven

Daar zat ze dan,op haar troon met een paar wachters naast haar om haar te beschermen,Amarantha,De heerseres van het rijk Amarantha.
Het rijk was dus naar haar vernoemd.
Amarantha zat op haar troon te wachten op iemand die haar zo nodig even wou spreken.
Ze zuchtte en keek verveeld voor zich uit terwijl af en toe een werkster vroeg of ze niet iets wou hebben om te drinken.
Na een poosje vroeg Amarantha om haar zwaard te brengen en 1 van de werksters deed dat.
Haar zwaard...
Een familie erfstuk dat al eeuwen rondging in de familie van Tiwelé.
Amarantha pakte haar zwaard aan van de werkster en begon er in te staren naar haar spiegelbeeld terwijl ze nog steeds wachtte op haar gast.
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 14:56:17 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo liep verveeld naar het kasteel.Eigenlijk had hij er al helemaal geen zin meer in.Hij had een week geleden gevraagd of hij de koninig mocht spreken, hij wou zien diensten aanbieden.Zodat hij veilig was met oorlog.Zo kon hij misschien nog een goed voetje halen bij de koninig Amarantha.Hij keek even naar het enorme paleis en leip de trap ervoor op.Hij zichtte en dacht na, hoe zou hij het gaan vertellen.Zijn oranje staart zwiepte achter hem aan en zijn oren bewogen naar alles wat geluid maakte.Kyo stapte naar binnen en keek naar de konigin."Uwe Majesteit".Zei hij en maakte een sierlijke buiging voor de konigin en wachtte geduldig tot hij op zou mogen staan.Zijn staart zwiepte zachtjes van de paar zenuwen die door De katjongen zijn lichaam stroomde.

'Bandits of the soma clan
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN Messenger
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 15:01:11 Reageren met citaatTerug naar boven

Amarantha draaide even met haar ogen maar gaf toen haar zwaard weer even terug aan de werkster en keek naar de jongen.
"Kom maar naar voren.."
Zei Amarantha en ze speelde met haar lange rode haren terwijl ze wachtte totdat de katjongen naar voren zou komen en zou zeggen wat hij te zeggen had.
Amarantha had het nooit echt leuk gevonden om altijd beslissingen te moeten nemen maar van alles wat ze al had meegemaakt was ze hard geworden.Harder,sterker,slimmer.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 15:21:30 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo keek naar Amrantha."Mijn konigin, ik wil u graag... mijn diensten aanbieden".Zei hij en stond op.Hij draade zijn oren nerveus rond en wachtte op antwoord.Overal hoorde hij allerlei mensen en andere wezens praten.Sommige over hem, hij hoorde het al snel, goede zintuigen.Hij wou de konigin graag zijn diensten aanbieden, maar wou zij ze zelf ook?hij beet even op zijn lip en zijn puntigere hoektandjes staken uit.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 15:36:50 Reageren met citaatTerug naar boven

Amarantha keek even naar de anderen als teken dat ze moesten stil zijn,dat deeden ze meteen.
Toen keek Amarantha weer naar de jongen en vroeg toen:"Wat kan u mij aanbieden?"
Ze wist niet zeker of ze hem wel kon vertrouwen maar haar eigen volk was haar eigen volk.
Ze keek nog steeds met een strenge blik naar de jongen.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 15:43:06 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo keek even snel rond , maar zijn blik werd al snel serieus en een beetje geiriteerd.Maar dat was al altijd wel."Ik kan helpen in oorlogen, ik ben jager, ik kan dieren vangen voor u, ik kan... vanalles".Zei hij en keek de konigin in haar ogen.Zijn staart en oren bleven doodstil waaruit bleek dat hij niet bang was of wat dan ook.Alleen geconcentreerd.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 15:47:28 Reageren met citaatTerug naar boven

Amarantha stond op en stond nu recht voor de jongen zijn neus.
Ze bekeek hem even van kop tot teen en wou toen een paar vragen stellen.
"Waar woont u?,wat is uw naam en voor wat voor baan kwam u hier oorspronkelijk?Momenteel hebben we geen oorlogen,en we hebben man genoeg om een oorlogje af te handelen,maar vertel eens,waar had u aan gedacht?"
Amarantha was best wel geïntereseerd in de jonge kerel,ze had nog niet veel katmensen hier zien rondlopen.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 15:51:50 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyop kon zichzelf wel voor zijn kopslaan.Hij had zich niet voorgesteld.Dat was erg onbeleefd.Hij keek de konigin voorzichtig aan."Ik ben Kyo Soma, uwe majesteit.Ik woon in het bos, in een simpele hut.Maar mijn jagers tacktieken zijn volgends vele ongekent.Ik bied u mijn diensten aan voor alles wat u wilt, en ik u zou kunnen geven. Ik kan erg veel als ik zo vrij mag zijn".Zei hij beleefd en maakte nog een buiging voor de konigin.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 15:58:32 Reageren met citaatTerug naar boven

"Kyo Soma..."
mompelde Amarantha nadenkend en ze keek diep in Kyo's ogen.
"Ik zou graag uw jagers kunsten willen zien,en dan wel persoonlijk.Als u mij even wilt volgen?"
Amarantha deed teken aan twee bewakers dat ze mee moesten komen naar buiten naar de paardenstallen.
Amarantha was er bijna zeker van dat Kyo Soma een goede jager zou kunnen zijn maar daar wou ze eerst wel even bewijs van zien.
En dit keer persoonlijk en niet door iemand anders...De laatste keer dat iemand anders het voor haar deed liep het in het honderd.
1 van de twee bewakers had Amarantha's zwaard mee.
Amarantha stond nu bij de paardenstallen waar wel 10 paarden stonden.
1 van deze paarden stond in de eerste stal maar dit was eigenlijk geen paard,het was een helemaal zwarte eenhoorn met vuurkleurige manen en staart.
Amarantha wachtte op Kyo totdat ze de uitleg zou gaan doen.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:04:04 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo knikte en volgde de konigin ghoorzaam en doodstil.Hij keek naar de paarden en beet weer op zijn lip.Hij had het niet op paarden, en die ook niet op hem.Hij jaagde met zijn eigen kunstjes.Hij was erg snel en had zijn pijl en boog als bij.Die had hij altijd bij.Hij keek even naar zijn klauw handen en zuchtte.Vele vonden ze eng.Geen handen, waarom heb jij geen handen.Hij had klauwen, oranje harige klauwen,die gewoon fungeerde als een hand voor hem..Maar dat zagen de meeste niet.Hij bleef bij de ingang van de stallen staan,zo bleef hij een beetje uit de buurt van de paarden.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:08:22 Reageren met citaatTerug naar boven

Amarantha haalde haar eenhoorn uit de stal en je kon zien dat het dier al helemaal klaar stond om erop te gaan rijden.
Amarantha stapte op en hing haar zwaard op haar rug.
Ze keek even vragend naar Kyo en zei toen:"kan je paardrijden?zoja pak dan het paard in de 3de stal,zonee klim dan maar bij mij achterop."
Amarantha had er geen idee van dat Kyo paarden niet mocht,dus wou ze zo vriendelijk zijn om aan te bieden bij haar achterop te gaan zitten.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:15:47 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo beet zo hard op zijn lip dat die begon te bloedden."Sorry, majesteit, ik heb het niet op paarden, ik ren wel met u mee".Zei hij neer buigend.hij kon snel rennen,misschien niet zo snel als een paard in galop.Maar sneller dna je zou verwachten van zo'n slungelige kat."Waar wild u gaan jagen in het bos? Bij de vossen, de konijnen of het grote wild..Of misschien in de bergen(hint voor een board Wink)

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:18:53 Reageren met citaatTerug naar boven

"Is goed.."
Zei Amarantha en ze wandelde met haar eenhoorn de stallen uit en keek naar de lucht.
"Het is mooi weer...En ik heb wel eens zin om nog eens konijn te eten...Het bos dan maar."
Zei Amarantha bevestigend en wachtte nog even tot Kyo er klaar voor was om te vertrekken.
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:35:04 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo knikte en rekte zich snel uit."Volgt u mij Uwe Majesteit".Zei hij vereerd en hurkte neer en stippelde snel de route uit in zijn hoofd.Al snel wist hij eht en sette hij af op zijn benen en rende op handen en voeten weg.Hij was snel,maar de eenhoorn kon hem wel bijhouden waarschijnlijk, anders stopte hij weer even.Hij vond het heerlijk zo rennen.Lekker de wind in zijn oranje haren en de bomen om hem heen.

Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:39:52 Reageren met citaatTerug naar boven

De eenhoorn begon achter Kyo aan te galoperen en Amarantha stopte de eenhoorn toen ze zowat in het midden van het bos waren.
Ze stapte af en ze wist zoiso zeker dat de eenhoorn hier zou blijven staan tot ze terugkwamen.
Amarantha kruisde haar armen overeen en keek toen naar Kyo.
"Ik volg jou en wanneer je iets hebt gezien waarschuw me dan dan hou ik me stil."
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp