Auteur |
Bericht |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
22-11-2008 15:46:01 |
  |
Sam kuste uiteraard terug en het gevoel was gewoon zalig.
De ober bleef lang weg en Sam stopte even met zoenen en zei speels:"Hee..Laat die cola zitten we smeren hem!"
Sam knipoogde naar Momiji en keek hem weer diep in zijn ogen aan. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
22-11-2008 15:49:33 |
  |
momiji aaide even over Sams haar.Dit moment mocht eeuwig blijven duren.Momiji grinnikte, hij had wle erge honger, maar voor Sam zou hij wel mee weggaan."ja, laten we maar gaan".Zei hij vroluijk en sprong overheind en trok Sam aan haar hand mee.
De ober kwam net daarna met de cola en keke verbaasd.Waar waren die 2 tieners nu?"Rot kinderen".... |
|
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
22-11-2008 15:56:30 |
  |
Sam ging vrolijk mee en ze stonden nu weer gewoon op de marktplaats.
Ze kon het even niet meer inhouden en ze sloeg haar armen om Momiji heen en gaf hem een dikke knuffel. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
22-11-2008 15:58:39 |
  |
Momiji glimlachte."Wat ben ik lbij dat je elke dag een rondwandeling door de bossen maakt">Zei hij vrolijk en knuffelde haar terug,anders had hij haar nooit ontmoet.En dat zou hij niet willen.Hij dacht na, wat konden ze nu gaan doen.Love at first sight..gin er door zijn hoofd en hij glimmlachte.Hij gaf Sam nog een kleine kusje en zijn ogen glinsterde. |
|
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
22-11-2008 16:03:35 |
  |
"Ben je alleen thuis?"
Vroeg Sam verleidelijk en keek hem weer aan.
Dit gevoel was gewoon geweldig...
Liefde was gewoon geweldig...
Momiji was gewoon geweldig... |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
22-11-2008 16:05:46 |
  |
Momjij glimlachte.Hij keek rond en zag Kyo staan op te scheppen met zijn kunstjes.die ging waarschijnlijk eerst eten en dan naar huis."niet lang.. jij".Vroeg hij vrolijk.Een paar vogels vlogen over en tjirpte wat.Momiji grinnikte plotseling, hij kon verstaan wat ze zeiden.'rare wezens daar beneden'. en : 'snel verder vliegen'. Momiji keek weer naar Sam en gaf een kusje op haar voorhoofd. |
|
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
22-11-2008 16:07:35 |
  |
Ik denk mijn oma,die zal wel van haar kruidenwinkeltje terugkomen...
Zullen we even naar jou thuis gaan?"
Sam glimlachte nog steeds vrolijk en ze had nooit gedacht dat ze zich zo gelukkig kon gaan voelen. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
22-11-2008 16:10:54 |
  |
Momjij grinnikte."Voorruit, Kyo lbijft hopelijk wel lang weg".Zei hij en sloeg zijn arm weer om Sam."Momo, je bent er al".Zei hij redelijk emotieloze stem.momiji liet Sam even los en draaide om.Daar stond een jongen van rond de 18, hij had wit haar en onder zwart haar.2 horentjes op zijn hoofd en grote koeienoren.in eetnje zat zelfs zo'n geel kaartje en een koeienstaart zwiepte achter hem."Hoi broer,ja ik ben er al..Maar ik ga nu weer".Zei momiji even een stuk minder blij. |
|
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
22-11-2008 16:13:11 |
  |
Sam draaide zich om en bekeek de jongen die dus de broer leek te zijn van Momiji en dacht in zichzelf:'Hoeveel Soma's ga ik vandaag nog tegenkomen?'
Maar dat zei ze zeker niet luidop.
Ze zei niets en keek Momiji gewoon aan en wachtte tot hij mee zou gaan vertrekken. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
22-11-2008 16:17:28 |
  |
Momiji wachtte ongeduldig tot zijn broer omdraaide, maar die deed het niet dus draaide hij om en pakte de hand van Sam en nam haar snel mee."sorry voor mijn broer, we kunnen het niet bepaald goed vinden, al denkt hij van wel volgendsmij".Zei hij en zuchtte.
Hatsu bleef voor zich uitstaren voor een paar momenten en draaide ton om en ging naar de winkel,boodschappen doen. |
|
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
22-11-2008 16:19:46 |
  |
Sam glimlachte en zei toen:"Is niks hoor..Laten we nu maar snel naar jouw thuis gaan voor Kyo komt."
Sam wandelde weer richting het bos opweg naar het hhutje van Kyo en Momiji. |
|
|
   |
 |
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug
hier voor meer informatie!
Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op RealoMaak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum:
Gratis Forum