Auteur |
Bericht |
Voskis

|
Geplaatst:
24-11-2008 18:05:37 |
  |
Met een Schort en een dienblad voor liep ze achter de toonbank.
Ze schoof het dienblad ergens in en de klanten konden meteen zien hoed de nieuwe puddings broodjes er uitzagen.
Zachtjes neuride ze een liedje en vrolijk begroette ze de nieuwe klant.
Ze knoopte haar schort af en ze liep de bakkerswinkel uit richting de bakker.
Het was weer ochtend |
|
|
  |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
24-11-2008 18:19:43 |
  |
Kyo liep verveeld over het plein maar merkte al snel dat hij honger kreeg.Blindelings liep hij naar de bakkerij en zat al in de vitrine te gluren wat hij zou kopen.Maar toen voelde hij dat hij ergens tegenop liep.Een meisje dat net uit de bakkerij kwam (Toch? O.o)."Sorry".Zei hij beleefd en bekeek het meisje."ken ik je al?".Vroeg hij vriendelijk en stak zijn hand uit."Kyo Soma".Zijn oranje kattesntaart zwiepte vrolijk heen en weer.Hij had een goede bui, wat fijn was voor de andere mensen. |
_________________ ------------------------------------------------------
Hatsu and Kyo Soma
'Bandits of the soma clan |
|
    |
 |
Voskis

|
Geplaatst:
25-11-2008 08:45:15 |
  |
Lisa voelde dat er iemand tegen haar op liep.
Dat was ook niet zo moeilijk want ze was niet zo heel groot.Sterker nog ze was erg klein.Ze keek omhoog en zag dat het een menselijke kat was.Had ze al lang niet meer gezien.”nou volgens mij ken ik jou nog niet anders zou ik het wel weten, zulke mensen eeeeh zie je niet zo vaak”zei ze vrolijk.”ik ben Lisa, Lisa Fisher”
Ze liep weer terug de winkel in en zei”je wilde zeker iets kopen of niet” |
|
|
  |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
25-11-2008 20:36:04 |
  |
(heb je msn 8D)
Kyo grinnikte."Nou, er zijn genoeg half dieren in mijn familie".Zei hij onchalant en luisterde even naar Lisa."aangenaam Lisa".Zei hij vrtolijk en liep ook naar binnen."ja, ik wou eigenlijk een half wittijgerbrood".Zei hij vrolijk en glimlachgte terwijl zijn oren ronddraaide door alle geluiden die Kyo opving met zijn uistekende kattenoren. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Voskis

|
Geplaatst:
25-11-2008 20:51:46 |
  |
(zodra ik mijn ouders heb overgehaald dat ik er niet dood aan ga krijg jij als eerste mijn msn)
Lisa luisterde naar Kyo”o ik heb ze anders nog nooit gezien”zei ze terwijl ze haar schort voor geknoopt had en ze op haar tenen ging staan om bij het tijgerbrood te kunnen komen.
Ze zette haar voet in het onderste bakje zo dat ze iets hoger kwam te staan.
Ze trok aan de papieren zak die er omheen zat en handig ving ze het witte tijgerbrood.”anders nog iets”vroeg ze met een knipoog. |
|
|
  |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
25-11-2008 20:56:17 |
  |
Kyo glimlachte."uhm, misschien een kleine lunch vanmiddag, op mijn kosten?".Vroeg hij vrolijk en glimlachte flirterig.hij kon het niet laten.Vandaga had hij gewoon een té goede bui, en daardoor moest hij even wat flirten.hij nam het tigjerbrood aan en pakte alvast zijn porufeiulle. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Voskis

|
Geplaatst:
25-11-2008 21:03:32 |
  |
lisa moest moeite doen niet te gaan grijnzen.Met een uitgestreken gezicht zei ze“Zo jij durft wel.”Maar haar ogen twinkelden. Ze gooide haar schort af en liep naar Kyo toe”als jij mij nu mee neemt hoef je niet te betalen”Zei ze terwijl ze naar zij portemonnee wees.”nu wat doe je?” |
|
|
  |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
26-11-2008 15:41:21 |
  |
"Nou, ik betaal liever op de eerste date, ben nog wel een beetje opgevoed".Zei hij vrolijk en glimlachte vrolijk."Dus ij mag kiezen wanneer".Zei hij vrolijk.Hij wilde graag betalen.Degene die het vroeg moest altijd betalen..En hij vroeg het nu.. dus 1+1=2 |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Voskis

|
Geplaatst:
27-11-2008 17:49:20 |
  |
“oke , wat jij wilt”zei lisa met twinkelende ogen.Ze pakte het tijgerbrood in en ze vroeg”nog iets anders gewenst op een afspraakje met mij na dan?”.”oh ja ik heb vandaag de heledag de tijd dus kies jij maar waar en wanneer nu is ook goed” |
|
|
  |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
27-11-2008 18:15:13 |
  |
Kyo glimlachte sluiks."Nou, weet je wat, dan kom ik je over 10 minuten ophalen voor de bakkerij".Zei hij vrolijk en pakte het tijgerbrood.Hij glimlachte nog een keertje liefjes en stapte de deuruit.Daarna hurkte hij en rende als een kat weg met het brood tussen zijn tanden.Snel gooide hij het brood af in zijn hutje en deed zijn haar nog keertje goed en rende terug.Het laatste stukje liep hij en keek of ze er al was. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Voskis

|
Geplaatst:
28-11-2008 20:49:08 |
  |
Lisa lachte hem vrolijk na.Ze liep de winkel uit richting het bewoonde gedeelte.
Vliegden vlug trok ze een ander T-shirtje aan, deed ze haar haar goed en liep ze richting de bakkers winkel.
Ze stapte de winkel uit en ze zag Kyo al aankomen.Ze zwaaide en wachtte tot hij haar had bereikt. |
|
|
  |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
29-11-2008 18:31:14 |
  |
Kyo glimlachte en zwaaide vrolijk terug."Ben je er klaar voor?".Vroeg hij vrolijk en blies een plukje haar weg dat voor zijn ogen hing.Hij glimlachte vrolijk door en dacht na."zullen we daarheen gaan?".Vroeg hij wijzend op een simpele eettent, maar waar je wel goed kon eten. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
|