Auteur |
Bericht |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
02-12-2008 16:19:52 |
  |
Amy hield alles goed in het oog en ging naar Shigure.
"U kent de persoon die met Amarantha aan het spreken is?"
Vroeg ze geïntereseert en was duidelijk iets vanplan.
Amarantha glimlachte vriendelijk naar Ayame en wachtte tot hij misschien nog iets te vragen had. |
|
|
   |
 |
Voskis

|
Geplaatst:
02-12-2008 19:03:52 |
  |
Samen liepen ze over het plein.Hilde en Solange.ook al hadden ze het druk in het zieken huis beiden waren ze wel voor een feestje je te vinden.Beiden waren heel verschillend solange was gekleed in het donker en keek met een nors gezicht om zich heen.Hilde had een witte jurk aan en keek vrolijk naar ex-patiënten. Hilde had Solange opgedragen om te zoeken naar mensen die misschien voor haar konden werken.Het was de laatste tijd heel druk. Hilde liep naar een tafel met drinken en Solgange bleef besluiteloos staan.
Ooc;goed dit is mijn ergste intro ever. |
|
|
  |
 |
Birgit
|
Geplaatst:
02-12-2008 20:18:05 |
  |
( sorry ik ben nu pas online:S)
Brgitte keek naar de 2 mensen die op het podium staan. ik hoop zo dat ik niet hoef! dacht ze weer eens bij zichzelf.
Ze pakte het glas op en dronk hem helemaal leeg.
ze liep nu weet naar de dranktafel en pakte een glas witte wijn. die kan ik nu wel even gebruiken. dacht ze. toen ze het glas weer leeg had liep ze naar de eettafel en daar bleef ze een tijdje staan.
(als je haar wilt ontmoeten moe tje nu bij der komen(A)) |
|
|
  |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
03-12-2008 18:13:02 |
  |
Geirriteerd duwde Rose Kyo weer van zich af. Een dreigende grom bracht ze uit naar Kyo. "Waag dat niet nog eens" snauwde ze. In hun kleine cirkeltje kwam weer wat ruimte. Opgelucht keek Rosemarie op toen ze dat zag, nu kon ze eindelijk ontsnappen. Een paar stappen nam ze achteruit hoe ver dat lukte. "Tot nooit meer ziens he" grinnikte ze naar Kyo. Na haar woorden gesproken te hebben schoot ze naar voren. Een flinke sprong nam ze waardoor ze haar voet op de schouders van een wat kleinere man kon zetten.
De man gebruikte ze als een soort opstapje. Snel sprong ze over een paar andere mensen heen. In haar sprongen was ze al weg voordat de mannen maar een kans hadden om door te zakken. Na over enkele mensen gesprongen te hebben lande ze weer tussen de menigte. Jammer genoeg voor haar had ze hierdoor de aandacht getrokken. Enkele wachters hadden haar weer gezien en zette de achtervolging weer in. Kort vloekte Rose toen ze de wachters droog kreeg. Mischien was het toch geen slim idee geweest om hier te gaan zakken rollen. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
03-12-2008 20:41:26 |
  |
Kyo blaasde nu vrij hard.Zijn hart ging wild tekeer.Als ze hem zou aanvallen, dan verloor hij.Een simpele kat was niks tegen een gemene weerwolf.Hij haalde daarom ook opgelucht adem dat ze weg sprong.Hij sprong weer terug op het standbeeld,zodat hij niet tegen nog meer rare wezens aanliep.Maar nu, hopen dat Ayame hem niet zag...
Shigure grinnikte."Dat, is mijn beste vriend en mijn neef".Zei hij vrolijk tegen Amy."Hoezo?".Vroeg hij toen nieuwsgierig."vind je hem leuk?".Hij keek haargeamuseerd aan."Hij is erg druk, ik wil je wel.. helpen".Zei hij vrolijk.
Ayame grinnikte."nou, ik ben wel benieuw, en misschien wel meer mensen hier...Heeft u een prins gevonden?".VRoeg hij vrolijk en zag in zijn ooghoek alle Somakinderen (Kyo,Hatsuhara,Rin,Momiji)bij elkaar komen op het standbeeld."Kijk! Daar is de rest van mijn familie".Zei hij plotsleing overblij. |
_________________ ------------------------------------------------------
Hatsu and Kyo Soma
'Bandits of the soma clan |
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
03-12-2008 21:37:52 |
  |
"Haha nee ik heb momenteel nog geen prins gevonden...Hoezo?"
Vroeg Amarantha nieuwschierig terwijl Amy zuchtte.
"Ik ben niet geïnetereseerd in hem en ken hem ook niet..Ik ben nieuw hier...Ik eh..Ach laat ook maar.."
Zei Amy en plots veranderde haar stemming helemaal en ze draaie zich om en ging met haar armen gekruisd koppig voor zich uit staren. |
|
|
   |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
07-12-2008 19:17:24 |
  |
Behendig wist Rose zich langs een paar mensen te wurmen. Voor een moment leek het alsof ze de wachters had afgeschut. Opgelucht haalde ze adem. Ondertussen stond ze bijna tegen het podium aan met een meter of vijf er tussen. Walgend luisterde ze naar het gesprek dat werd gevoerd op het podium.
Ze had nooit respect voor de koningin gehad, voor de meeste mensen met een hoge positie had ze geen respect. Haar gedachte leefden altijd in haar eigen harde wereld. Als je van haar respect wou krijgen moest je er hard voor werken en bewijzen dat je voor jezelf op kon komen. Waarschijnlijk kwam deze gedachte door haar opvoeding in de achterwijken. Als je daar niet sterk genoeg in je schoenen stond overleefde je het niet.
Een vonk van intresse lichte toch in haar op. Starend bleef ze naar de koningin kijken. Misschien walgde Rosemarie wel om haar omdat ze alles al had wat haar hart begeerde. Een walgelijk geluid kwam uit haar keel waarna ze een roggel op de grond spuugde. Sissend draaide ze zich weg van het podium. Voordat ze een stap kon verzetten voelde ze iets kouds tegen haar wang aan. Grommend keek ze omhoog en zag het harnas van één van de wachters. Aan de wachter was duidelijk te zien dat hij geirriteerd was. "Sorry, maar ik moet..." voordat Rose haar zin kon afmaken en er vandoor rennen greep de wachter haar alvast aan haar arm. Grommend spartelde ze tegen maar deze wachters was zelfs voor haar doen erg sterk. Ruw trok hij haar mee aan haar arm, weg van de grote menigte mensen.
(Toen was Rosemarie opgepakt en verlaat dus deze topic) |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
08-12-2008 18:21:52 |
  |
ooc; MELIHEID ALARM!!!!-doet dansje- Hilter lag op mijn tafel O.o en ik nu half dood zijn... ¬¬ Stomme handvaardigheidklasgenootjes
nouja xD Ayame, dit woord je dood
bic;
Ayame glimlachte."ik wil je wel helpen".Zei hij liefjes zonder enige génant.(GEneeee..weet niet hoe je da schrijft)Shigure keek op toen hij dat hoorde en kreeg de slappe lach."oke dan meis".Zei hij en liep naar de andere Somas."Horen jullie dat..".Vroeg hij met tranen in zijn ogen.
Kyo,Hatsuhara,Rin en Momiji keken Shigure vragend aan."ja, maar wat is er zo leuk aan, het is alleen maar gênant".Zei Kyo minachtend en zuchtte.In de verte zag hij Rose weggenomen worden en grinnikte onwillekeurig tochj. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
09-12-2008 10:21:20 |
  |
Amarantha werd een beetje rood en wist even niets meer wat te zeggen en iedereen werd stil.Bijna iedereen wist dat dit Amarantha's zwakke plek was.Jongens.Voor haar was het erg moeilijk een leuke jongen te vinden zeker omdat ze meestal alleen de rijkdom wouden.Amarantha werd duidelijk nog roder en besloot dan maar om iets te zeggen,anders kwam ze nogal laf over vond ze zelf."Ooh dus u wilt me daar bij helpen?Geloof me ik ben niet iemand die snel verliefd word."
Zei ze zonder de indruk te geven dat ze verlegen was.
Amy kreeg een gemeen glimlachetje op haar gezicht.
Ze wandelde naar het podium en riep toen:"Uwe hoogheid,u zou toch moeten weten dat u moet trouwen tegen dat u 20 bent?En u bent al 18 jaar oud.
Als u niet voor uw 20ste trouwt dan neemt uw zuster misschien wel de troon weg!"
De wachters wilden naar Amy rennen maar Amarantha gaf teken dat dat niet hoefde.
Amarantha stak haar hand uit naar Amy voor haar op het podium te nemen en Amy deed dat dan ook.
Ookal was het een seconde,de moment met de aanraking van Amy's hand kreeg Amarantha een raar gevoel in haar maag,alsof ze er niet alleen voor stond...
Amy keek Amarantha diep in de ogen aan en Amarantha deed hetzelfde bij Amy.Toen werd het gevoel van Amarantha nog groter.Amy had bijna helemaal dezelfde ogen als Amarantha.
Toen begon Amy te spreken...
Ze haalde een gekreukd papiertje uit haar tas en liet dat aan Amarantha zien die zich bijna dood schrok.
Het papier was een oficieel papier over dat Amy en Amarantha wel degelijk zussen waren.
Amywilde wegwendelen maar Amarantha keek nog steeds naar het papier en daarna hield ze Amy tegen.
"Laat je nek eens zien." Zei Amarantha doodserieus en Amy deed wat haar gevraagd werd.
in haar nek stond dezelfde tatoe dat Amarantha had,een tatoe dat heel de familie droeg in hun nek achter hun lange rode haren.
Amarantha viel bijna flauw maar hield zich sterk en zei toen door de microfoon : " Bewoners en bezoekers van Amarantha,ik zou graag even uw aandacht hebben.Ik wil u allen voorstellen aan Amy Tiwelé,mijn zuster die volgens velen nooit bestaan heeft."
Amarantha wou nog meer zeggen maar een kleine traan van vreugde en verwarring gleed van haar gezicht.
Amy nam de microfoon over en zei toen:"De volgende is aan de beurt.Eh...Jij daar."
Amy wees naar een meisje aan de dranktafel (Brigitte) .
Amarantha ging moedig terug op de sofa zitten en wenkte naar Ayame een bedankje en dat hij mocht gaan.
Ook Amy ging van het podium af en ging meteen naar de dranktafel. |
|
|
   |
 |
Birgit
|
Geplaatst:
09-12-2008 20:38:10 |
  |
Birgitte schork zich dood.
Ze wees naar zichtzelf[i] ik?[i] dacht Brigitte.
Ze werd knal rood en wou zich omdraaien.
Ze pakte snel een glas wijn en goot dat met één slok naar binnen.
[i]o, nee. waarom moet ik daar nou weer komen? ik wil én durf dat niet.[i] dacht Brigitte bij zichzelf.
[b]Ik wil niet[/b[ zei ze zachtjes tegen zichzelf.
(Ik ben nog niet zo goed in lange verhaaltjes typen. moet nog beetje meer inkomen. Kheb al een paar x geforumd met Nilou samen;)) |
|
|
  |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
10-12-2008 15:08:34 |
  |
(Maakt niet uit xDiedereen moet het toch leren?
ik rp al jharen, en kan het nog niet goed genoeg vind ik zelf)
Ayame zuchtte.Hij stapte het podium af en liep naar Shigure en de andere."waarom ziet ze me nu niet goed.Wie kan er nu over mij heen kijken?!".Zei hij geshockeerd.Shigure klopte hem bemoedig3end op de schouder."Rustig Aya, ze is konigin en heeft het druk".Zei hij hoopvol.Kyo was gaan liggen op het standbeeld en merkte dat Rin ernaast was komen zitten. "Rin.. ".Zei hij als begroeting en kreeg zijn eigen naam terug.Meer zeiden ze meestal niet.Ze haatte elkaar niet, maar waren geen goede vrienden. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
10-12-2008 15:14:02 |
  |
Amy zag de blik op Ayame's gezicht en wandelde naar het groepje Soma's toe.
"Wees nouw niet zo teleurgesteld..Als je haar wilt spreken kan je toch nog steeds altijd naar het paleis gaan ofzo?
Ze doet alsof ze het altijd maar druk heeft maar eigenlijk hoeft ze niet zoveel elende mee te maken hoor.Of is dat niet het probleem?"
Amy keek nieuwschierig in Ayame's ogen. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
10-12-2008 15:15:56 |
  |
Ayame veranderde bijna meteen."nee, dat was het probleem niet hoor..Mevrouw Ewili(??).Zei Ayame met een buignkje."Het was een.. familieprobleem!".Besloot hij er maar van te maken."Toch jongens?".Vroeg hij aan de rest van de Soma's.Shigure knikte samen hatsuhara.Kyo en Rin keke geschrokken op."Wat dan?Wij weten van niks".Ze hadden niet door dat ze hte zouden verpesten. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
10-12-2008 15:18:34 |
  |
ooc; tis Tiwelé ! xD
bic;
Amy keek even raar naar het groepje en vroeg toen nog nieuwschieriger : "Vertel maar hoor...Ik zal het niet doorvertellen aan Amarantha..Of vertrouw je me niet?"
Amy richtte zich nu even naar Shigure die zeker een hoofd groter was en ze bekeek hem goed.
Daarna keek ze weer naar Ayame en wachtte op antwoord. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
10-12-2008 15:23:59 |
  |
Shigure glimlachte liefjes."Kijk ayame, ze heeft een goed oog, ze keek naar Mij!".Zei hij vrolijk alsof Amy er niet meer bijwas.Ayame knikte."Ja gure-san,ik denk dat ze je wel ziet zitten".Zei hij terug overblij.Hatsuhara pakte Amy bij haar schouders en nam haar een stukje bij de groep weg."Let astublieft niet op mijn ooms, ze kennen geen schaamte".Zei hij geirrtieerd.Kyo en Rin begonnne eigenlijk voor eht eerst echt te praten..Over Amrantha."Met wie zou ze trouwen?".Vroeg Rin vrolijk aan Kyo."als het aan hun* ligt met hun".Zei hij en zuchtte.
*Ayame en Shigure |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
|