Amarantha Amarantha
de duisternis is overal...
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Op de troon... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:45:25 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo knikte."is goed, maar ik zou als ik u was meteen stil zijn, ik weet wel waar ik ze kan vinden,en dat is niet ver weg".Zei Kyo voorzichtig om Amaratha niet te beledigen."Ik zorg wel dat ik hoog zit,als u dat niet erg vind".Zei hij en klom behendig in een boom en wachtte even."Misschien kan ik beter alleen gaan, dan gaat het misschien sneller".Toen kreeg hij een idee."Wacht,ik zal de konijntje hierheen halen".Zei hij en sprong behendig naar de volgende boom.Al snel was hij uit zicht en merkte een familie konijntjes op.Hij sprong achter ze en blaasde als een kat.Waardoord e konijntjes al snel de konigin tegenmoet zouden komen.Kyo pakte zijn pijl en boog en sprong de boom weer in.Dit kon hij alleen op zijn benen wel af.Hij richtte op een koijntje dat in het zicht van de konigin moest zijn en schoot de pijl af.Die boorde diep in de nek van het konijn,tussen de schouderbladen en viel dood voor de voeten van Amaratha.Kyo sprong uit de boom en boog diep."Voor u, mijn konigin".

'Bandits of the soma clan
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN Messenger
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:54:47 Reageren met citaatTerug naar boven

Amarantha buigde terug en zei toen complimenterend:"dat was een mooi schot heer Soma."
Amarantha keek toen weer even normaal naar Kyo en glimlachte vriendelijk,wat ze niet vaak deed.
"Aangenomen."
Zei Amarantha kort en stapte terug op haar eenhoorn,want ze waren er nog geen meter vandaan.
"U kan vanaf morgen beginnen als u wilt...Ik ga nu maar weer..Vaarwel en meld u morgen bij mij als u er klaar voor bent..."
Amarantha wachtte nog even op een antwoord van Kyo voor ze zou gaan vertrekken.Ze had geen idee wat ze hierna zou gaan doen...
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Kyolover14
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 16:59:06 Reageren met citaatTerug naar boven

Kyo was blij,dat was niet vaak.Hij glimlachte terug. "dank u majesteit.Wat kan ik morgen voo u gaan doen dan?".Vroeg hij toch wel nieuwsgierig.Hij zou dadelijk nog lekker gaan oefenen op wat herten en eetnje slachten voor vanavond, zijn hazen en konijnen waren op...Hij boog nog een keer naar de konigin en vertrok naar haar antwoord.

'Bandits of the soma clan
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN Messenger
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12-11-2008 17:58:50 Reageren met citaatTerug naar boven

"Je aanmelden voor de jacht,dan kan je beslissen of je mee wilt gaan met de andere jagers of als alleen wilt gaan.Morgen zeggen ze dan ook wat je moet meebrengen en de hoeveelheid ervan."
Amarantha glimlachte en vertrok met haar eenhoorn.
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp