|
Amarantha de duisternis is overal... |
Auteur |
Bericht |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
24-12-2008 16:46:00 |
  |
Pris wandelde vanuit het bos de marktplaats op al zoekend naar een persoon die ze dringend moest spreken,het enige heel grote probleem dat er was was dat ze niet eens wist hoe deze persoon eruit zag... |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
24-12-2008 16:48:51 |
  |
"Gure!!!". Riep iemand niet erg blij over de marktplaats. Een meisje met lange zwarte haren stampte naar een man met evn zwarte haren. "Shigure Soma, hoe durf je..!". Snauwde rin. Maar de man tegen wie ze het had keekl haar rustig aan. Rin werd er nog bozer om en stampte weg. "oh nee, mijn zusje haat me". Zei hij dramatisch en zakte op zijn knieën. een paar mensen lachten. "Sensei Shigure sta astublieft op". Zei Hatsuhara zachtjes en trok zijn oom overheind. "Je zet je voor schut". De man, Shigure.. Kwispelde vorlijk met zijn honden staart naar zijn neefje./ "Hatsu, ga in de wei staan". Zei hij droog doelend op de koeien oren en staart die zijn neefje had.. |
_________________ ------------------------------------------------------
Hatsu and Kyo Soma
'Bandits of the soma clan |
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
24-12-2008 16:52:09 |
  |
Pris haar aandacht werd meteen gericht op een man met een hondenstaart toen ze de naam 'Shigure' hoorde.Ze wandelde naar hem toe en glimlachte vriendelijk en nieuwschierig."Uhm..Hallo?Ik ben Pris White,oudere zus van Sam White,het vriendinnetje van Momiji zover ik weet en ik ken je ehm..Familie lid Ayame..Weet u waar hij ergens is of wanneer hij er zou kunnen zijn?" |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
24-12-2008 16:59:57 |
  |
Shigure keek op naar Pris. "Relax lieverd". Zei hij rustig. "Vraag is een ding tegelijk , ik volg je niet zo snel". Zei hij simpel. Hij keek haar vrolijk aan en kwispelde en bewoog met zijn oren een beetje.
ooc; inspiloos a.t.m. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
24-12-2008 17:02:02 |
  |
"ok..Waar kan ik Ayame Soma vinden als hij niet in de bergen is?"
Pris glimlachte nog steeds en keek even naar de kwispelende staart van Shigure. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
24-12-2008 17:05:21 |
  |
Sigure grinnikte. "nou, dan issie meestal bij mij, of bij zijn o zo lieve broertje Yuki, die verhuist binnekort ook hierheen". Zei hij . Het laatste was meer tegen zichzelf. "Word gezellig". hij zuchtte. ärme Kyo". Dat laatste was eigenlijk helemala niet tegn Pris. voor een moment was hij vergetne dast ze erbij stond. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op RealoMaak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum
|
|