Amarantha Amarantha
de duisternis is overal...
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Welcome in my neighbourhood {Rosemarie & Ling} Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
zhavirah

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 16:05:48 Reageren met citaatTerug naar boven

Twee figuren met zwarte mantels om liepen met grote vaart tussen de gebouwen door. In de achterbuurten leek het alsof er in elke straat minstens drie zwervers zaten. Rosemarie leek de zwervers goed te kunnen negeren. Buitenstaanders zou medelij met ze hebben en ze geld geven. Veel nut had dat toch niet ze gaven het toch uit aan drugs en alcohol. De geur van alcohol en drugs waren in veel zijstraatjes duidelijk te ruiken. Dat was waarschijnlijk één van de redenen dat iedereen deze straten ontweek. "Laat je niet afleiden, we gaan alleen wat ophalen en daarna weer weg" bromde Rosemarie naar de man die bij haar was.
De man had een breed uitgezet postuur en zag er niet bepaald vriendelijk uit. "Jij die kant" zei Rosemarie plotseling en duwde hem een straat in. Hij mocht in het winkeltje aan het eind van de zijstraat de spullen ophalen zei had haar eigen zaken te regelen.
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 16:20:26 Reageren met citaatTerug naar boven

Een gedaante met een zwarte mantel met kap om wandelde rond in de kleine straatjes van de achterbuurten.Zelfs hier tussen de andere driminelen zou ze niet veilig zijn,overal waren de muren beplakt met posters van haar,voor wie haar vind dood of levend,die persoon zou een grote prijs ontvangen.Ze stopte met wandelen en stond nu stil in het midden van de straat.Er was gevaar op komst.Dat voelde ze.Snel begon ze weer te rennen en snel ging ze een andere straat in waar ze stopte met het rennen.Ze was weer veilig.In de straat was bijna niemand te bekennen en dus deed ze haar mantel af en gaf die aan een arme verkoude bedelaar die het duidelijk erg koud had.
zhavirah

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 16:33:06 Reageren met citaatTerug naar boven

"Hij gaat hem verpatsen" sprak een grinnikende stem achter Ling. Nieuwsgierig liep Rosemarie richting Ling. "Jij bent die op de posters toch? Ik zou je kunnen aangeven. Het liefst dood dat is leuker. Ik heb namelijk al een paar dagen niemand kunnen vermoorden" ging Rosemarie vrolijk verder. Een korte huppel maakte ze richting Ling. Haar ogen waren duidelijk op die van haar gericht.
Snel leek Rosemarie's gezicht te vertrekken naar een serieuse kilte. De lach die ze ervoor had was nu niet mee voor te stellen. "Luister de koningin bedreigen is mijn taak, en ik ben niet de persoon die van concurentie houd. Ik vaag je zo weg als jij tussen mij en de kroon komt!" sprak ze gelijk bloed serieus. Haar ogen glinsterden lichtelijk alsof ze elk moment zou veranderen en Ling aan stukken scheuren.
Waarschijnlijk zou ze dat niet gelijk doen maar wie weet, het klonk voor Rosemarie wel aanlokkelijk.
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 16:44:53 Reageren met citaatTerug naar boven

Ling ging voor het meisje staan dat tegen haar begon te praten en ze grinnikte even."Zo te zien ben ik al aardig beroemd hier...Geen slechte foto al zeg ik het zelf..."
Ling glimlachte vriendelijk en zei nog even rustig als daarvoor : "U weet toch dat als u mij aangeeft,de bewaking u er zo bijneemt?Amarantha is een voorspelbare meid...Eerst mij doden...En daarna jou oppakken om de reden dat u mij gevonden heeft op een plek waar normale mensen niet hoeven te zijn..."
Ling glimlachte nog even vriendelijk en gaf geen enkele indruk van angst,toch bleef ze het meisje goed in de gaten houden voor het geval dat...
zhavirah

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 17:04:00 Reageren met citaatTerug naar boven

"De foto kan beter. Maar je doet het niet heel goed om ze zelf maar een kans te geven tot een fotot te maken" merkte Rosemarie op. Zelf was ze te snel om maar op een foto te kunnen komen en anders had ze altijd nog haar mantel om zich onder te verstoppen. En bij de allerhoogste nood zou ze gewoon veranderen en dan er van door gaan.
"Denk je echt dat ze mij snel te pakken krijgen? Ze moeten met wel wat meer aan komen in zo'n situatie. En zelfs als ik gepakt zou worden, die gevangenissen zijn te makkelijk om uit te ontsnappen. Een speelse grom kwam uit haar mond, bij de gedachte aan haar vorige uitbraak.
Haar staart kwispelde vrolijk uit vermaak van deze persoon. [b]"Dus hoe wil je het liefst dood. Een kogel door je hoofd of aan stukken gescheurd door mij?"[b] glipte uit haar mond. Haar zintuigen stonden op scherp en ze was bereid elk moment te veranderen.
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 17:12:48 Reageren met citaatTerug naar boven

Ling glimlachte nog steeds vriendelijk en vroeg toen rustig : "Denk je nou echt dat je mij kan tegenhouden?Ik begrijp dat je Amarantha aanbid maar Amarantha houd niet met iedereen rekening...Zeker niet met deze buurt.Dus wees maar slim en steek geen poot uit naar me."
Nog steeds glimlachte Ling vriendelijk en bleef ze rustig.
zhavirah

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 17:18:15 Reageren met citaatTerug naar boven

Kort kuchte Rosemarie nep. Plotseling leek ze weer heel serieus te zijn. "Ik geef niks om dat krielkippetje op de troon. Het gene wat ik wil is de macht. De macht over heel Amarantha, dat lukt alleen als ik Amarantha wegveeg, en niet één of andere nieuweling die vrolijke langs komt huppelen. Ik heb voor het moment dat zal komen al zo hard gewerkt. Eens zal het gebeuren, amarantha zal vallen en dan zal ik op de troon komen. Die glorie om haar te verslaan laat ik niet door jou afpakken. sprak Rosemarie serieus. Haar handen leken onder haar worden langzaam te groeien en scherper te worden.
Rosemarie kwam langzaam op het punt waar ze uit woede veranderde.
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 17:22:20 Reageren met citaatTerug naar boven

"Maar meisje toch..Je bent helemaal overstuur...Wie zegt trouwens dat het je zal lukken?Ik ken Amarantha haar diepste geheimen en haar zwakste plekjes..Trouwens,die dreigbrieven kwamen niet van mij,die kwamen van mijn assistente..."
Nog steeds glimlachte Ling vriendelijk en bleef ze rustig.
zhavirah

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 17:29:09 Reageren met citaatTerug naar boven

Kort moest Rosemarie grinniken alsof Ling een hele leuke grap had gemaakt. Haar handen leken voor een moment weer normaal te worden maar schijn bedriegt. [b]"Denk je?"[b] gaf ze nog kort als antwoord.
De stukken huid om haar handen heen leken opeens te scheuren en maakte plaats voor behaarde klauwen. Direct gingen de klauwen richting de rest van de huid wat er nog op zat en trok het weg. Geheel met huid en kleding gooide het beest alles uit, met alleen een volgroeide wolf als achterblijfsel. (http://media.photobucket.com/image/van%20helsing%20werewolf/Maciah/movies_vh-wolf.jpg?o=11)
Zonder een waarschuwing te geven vloog het wolfbeest op Ling af van plan haar te verscheuren. In deze positie was Rosemarie de controle over zichzelf kwijt en wou alleen maar moorden.
Amarantha
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-12-2008 17:32:34 Reageren met citaatTerug naar boven

Ling ging vliegensvlug opzij en ging achter de wolf staan.Ze grinnikte en zei toen rustig en glimlachend: "We zullen elkaar gauw weerzien wolfje.."
Ling gooide een bommetje dat erg veel rook achterliet en ze verdween vliegensvlug doormiddel van over een muurtje te springen en weg te rennen.Ze was nog steeds aan het glimlachen maar ze wist dat dit meisje gevaarlijk was,zelfs te gevaarlijk voor haar...
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp