Auteur |
Bericht |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
31-12-2008 19:14:50 |
  |
Ling rende vliegensvlug naar Kyo toe zonder ook maar 1 geluidje te maken.
Ze keek Kyo vragend aan maar zag toen dat de man in de buurt was. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
31-12-2008 19:18:05 |
  |
Kyo hield een vinger voor zijn lippen om duidelijk te maken dat ze stil moest zijn. Hij kroop een stukje weg en draaide om. Hij begon wat in de aarde te frutten en haalde een grote lus uit de grond van staal. Hij trok er een keer erg hard aan en het luik ging open. Kyo duwde het zachtjes en voorzichtig helemaal open en wenkte dat Ling moest gaan. Hij luisterde naar de man, die kwam steeds dichterbij en Kyo werd ongeduldig. |
_________________ ------------------------------------------------------
Hatsu and Kyo Soma
'Bandits of the soma clan |
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
31-12-2008 19:23:31 |
  |
Ling ging zo stil en zo snel mogelijk de ruimte in en ging een stap opzij zodat Kyo er ook in kon komen.
Ze had nog nooit van deze verstop plek gehoord,maar was wel blij dat Kyo hem wist zijn. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
31-12-2008 19:30:21 |
  |
Kyo sprong achter Ling aan en deed het luik dicht en trok de lus via binnen naar beneden zodat die niet op zou vallen. Het was er erg donker. Er was een lichtpuntje in het dak, een gat waar licht doorheenscheen. Ookal schemerde het, het was best fijn om een beetje licht te hebben. Hij keek rond en glimlachte. Het was fijn hier terug te izjn. Het was eigenlijk zijn plekje. Erstonden een paar versleten stoelen en eent afel. Er waren gasbrandertejs en kasten. Er stonden zelfs 2 bedden. Maar het was stoffig en het was lang geleden dat Kyo hier was geweest. Maar dat maakte niet uit. Hij plofte op een bed en hoestte in zijn hand. Dat was niet slim.. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
01-01-2009 12:06:27 |
  |
Ling keek goed rond en ging op 1 van de stoelen zitten.Ze wist dat ze veilig was maar voor de zekerheid nam ze haar zwaarden nog even in de hand."Zo Kyo...Waarom zijn ze naar jou opzoek?" |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
02-01-2009 18:31:30 |
  |
Kyo haalde even goed adem. De stof hier was slecht, misschien kon hij het nog is op gaan knappen en als schuilhut gebruiken... Altijd handig. "Nou, ik heb vanochtend een man vermoord". Zei hij zachtje. Hij wilde niet de aandacht trekken van de man die buiten waarschijnlijk nog steeds naarhun opzoek was. "Hij stond bij mijn hutje binnen en had daar mijn neef en nicht vast gebonden en wilde hun waarschijnlijk wel iets aandoen. Ik flipte en begon het te krassen ent ebijten, aard van het beestje, en mijn beste vriend en neef Hatsuhara kwam ent binnen en die pakte de man vast omdat hij dacht dat hij iets aan mij had aangedaan omdat ik onder het bloed zat. Maar toen heb ik zijn halsslagader opgehaald en was hij dood". Vertelde hij en keek even naar het lichtpuntje. Het was nu bijna donker, dan zou hij een gasbrandertje aanmaken. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
02-01-2009 18:53:35 |
  |
"Zo..dus je geeft dan wel veel om je familie..."
Zei Ling alleen maar en ze keek rondom zich."Ik moet maar weer eens gaan...Het is te gevaarlijk ookal zijn we hier..Het is te gevaarlijk voor me als ik mensen leer kennen die ik vriendelijk ga vinden..."
Ling stond op en wandelde richting de uitgang. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
02-01-2009 18:56:04 |
  |
"Wat ben je flauw, al je niemand aardig gaat vinden of er zelfs vrienden mee word, kan je dadelijk nergens heen, aangezien ik deze plaats waarschijnlijk ga opknappen en dus ook andere ingang ga maken... Kun je dit dan niet meer gebruiken". Zei hij en keek haar vrolijk aan. Hij vond haar wel wat, hij zou er best bevriend mee kunnen worden. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
02-01-2009 19:31:07 |
  |
"Je begrijpt het niet,het is een gevaar voor jou als ik hier zou blijven,geloof me maar."
Deze keer klonk Ling's stem emotieloos.
Ze was al zoveel dierbaren verloren door Amarantha's schuld dat ze liever niemand meer wou lief hebben.. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
02-01-2009 20:11:53 |
  |
" En wat als ik zeg dat ik van gevaar hou, en goed voor mezelf kan zorgen? Ik heb geleerd om te gaan met deze dingen". Zei hij en liet zijn nagels zien en zijn tanden. " Ik ben sneller dan de meeste, kan hoger springen, heb dolken, nagels, tanden". Hij grinnikte en liep naar Ling. "kom o, blijf, je bent de enige die ik voorlopig kan vertrouwen... Ik help jou, jij helpt mij". Zei hij lief |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
02-01-2009 20:44:28 |
  |
"Goed.Ik blijf."
Zei Ling stil maar toch verstaanbaar en ging weer op een stoel zitten.
"Maar het word bijna nacht,dan moet ik in de achterbuurten zijn.." |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
02-01-2009 22:12:01 |
  |
kyo grinnikte. "Brave meid, en waarom de achterbuurten, zoeken ze je daar juist niet meer? Ze zijn daar armer dan de normale mensen, ze zullen je graag verruilen weet je". Zei hij en begon een kaars aan te steken en die in een glazen omhulselte zetten. Zo hadden ze wat meer licht. Hij zwiepte met zijn staart en begon in een kast te neuzen. "kijk! Wijn!". Zei hij opgewekt en bekeek het jaartal. "30 jaar oud, proeven?". Vroeg hij vrolijk aan Ling |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
02-01-2009 22:16:47 |
  |
"Ik ben niet dom Kyo.Die wijn kan vergiftigd zijn.Ik drink niet iets dat ik niet eerst door iemand anders heb laten proeven.En ja ik moet naar de achterbuurten.En als iemand een poot naar me uitsteekt dan hak ik die er wel af."
Ling glimlachte vriendelijk en keek weer naar Kyo."Dus..We zien elkaar gauw weer..."
Opeens onverwachts liet Ling een rookbommetje vallen en verdween ze tussen al de rook. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
02-01-2009 22:21:16 |
  |
Kyo haalde zijn schouder op. Er kwam nooit iemand hier. Hij keek naar Ling en schrok van de rookbom. hij hoestte en toen de rook weg was bleek Ling ook weg te zijn. "Jammer dan, de ingang word wel veranderd, en vanavond word er lekker wijn gedronken hier". Hij ging zitten en maakte de fles open. En nam een grote slok. Het as heerlijke rode wijn. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
|