Auteur |
Bericht |
Mytheru
|
Geplaatst:
19-11-2008 15:48:11 |
  |
"Mijn element is water,en ik kan een beetje genezing."zei ze soepel en liet het water een flesje omhoog spuiten. Ze liet daarna het water omhaar heen draaien. Ze zag een pop die nog niet bezet was en liet het water op de pop af gaan. De pop leek net alsof het door ijs geraakt werd en werd in stukken gehakt."en wat vond je?"zei ze en stak opnieuw haar tong uit. |
|
|
  |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
19-11-2008 15:50:53 |
  |
Shane glimlachte ne zei toen:"Schitterend!Ok,en dus je wilt je leren verdedigen?Op welke manier?Gewoon met de blote hand of liever met je krachten?"
Shane deed even teken naar een heks die ergens stond te oefen om de pop even weer te repareren en dat deed ze meteen.
Shane keek weer naar het meisje. |
|
|
   |
 |
Mytheru
|
Geplaatst:
19-11-2008 15:55:09 |
  |
Mytheru lachte. "wat dacht je van beide? ik bedoel met mijn krachten wil ik leren verdedigen maar stel dat ik op een vreemde manier mijn krachten niet kan gebruiken dan moet ik em verdedigen met mijn handen"zei ze wijs. Ze keek hem aan." Mijn naam is trouwens Mytheru"zei ze "en jouw naam?" |
|
|
  |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
19-11-2008 15:57:19 |
  |
"Shane.En laten we dan maar beginnen met met de blote hand tte verdedigen.
Ok,ik ga achter jouw staan en ik geef je een licht duwtje in je rug,ik zal zien wat jij doet als reactie."
Shane ging zoals hij gezegd had achter haar staan en gaf haar een klein duwtje. |
|
|
   |
 |
Mytheru
|
Geplaatst:
19-11-2008 16:02:11 |
  |
Mytheru had een zware jeugd en reageerde daarom wat feller dan wat je normaal zou doen. Ze deed haar elleboog naar achter die in Shane's buik belandde. Ze draaide zich om en haalde hem onderuit met haar voet terwijl ze zich omdraaide. Ze keek hem aan wachtend op zijn antwoord |
|
|
  |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
19-11-2008 16:14:36 |
  |
Shane had niet veel pijn aan zijn buik maar hij viel wel op de grond.
Snel stond hij met blozende wangen weer recht en keek Mytheru aan.
"Weetje zeker dat je verdediging nodig hebt?"
Shane begon weer te glimlachen. |
|
|
   |
 |
Voskis

|
Geplaatst:
21-11-2008 14:45:23 |
  |
Lisa was opgestaan omdat ze het te laat vond worden
ooc;hier bij is lisa weg uit dit topic |
|
|
  |
 |
Mytheru
|
Geplaatst:
21-11-2008 20:01:38 |
  |
Mytheru grijnsde even. "yup, kun je me nog wat leren?"vroeg ze liefjes. Ze knipperde met haar oogjes en staarde hem aan. |
|
|
  |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
22-11-2008 09:56:32 |
  |
Shane knikte al glimlachend en ging nu recht voor haar stan met wat meters er tussen.
"Ok,ik ga nu ieen aanval doen en jij gaat je dus weer proberen te verdedigen maar zonder je krachten.
Shane liep met grote snelheid op haar af,sprong over haar heen en schopte met zijn voet richting haar rug.
Als het raak zou zijn zou het wel pijn doen maar Shane was ervan overtuigd dat ze misschien deze aanval wel kon verdedigen. |
|
|
   |
 |
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug
hier voor meer informatie!
Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op RealoMaak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum:
Gratis Forum