Auteur |
Bericht |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
01-12-2008 16:37:29 |
  |
Een prachtige dag in de warme zon op de marktplaats waar een groot feest werd gehouden.
Dit feest was georganiseert door Amarantha zelf zodat ze haar bewoners wat beter kon leren kennen.
Overal was er wel iets te doen,er was lekker eten en drinken,er waren dansers en danseressen die het ook erg goed deden en er stond een groot podium aan de rand waar Amarantha zometeen zou gaan opstaan en een paar bewoners de kans zou geven om te babbelen met Amarantha zelf.
Amarantha was nu backstage zich aan het opmaken met wat lijfwachten naast haar.
Een meisje dat best wel op Amarantha leek wandelde de marktplaats nieuwschierig op en keek goed rond.
Dit meisje heette Amy Tiwelé en was de jongere zus van Amarantha.
Amarantha zelf wist niet dat ze een zus had en nu weet ze het nog steeds niet.
Maar Amy is er achter gekomen dat zij de zus is van een herseres van een groot magisch rijk en dat is de reden waarom ze hier is.Om haar zus te ontmoeten. |
|
|
   |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
01-12-2008 18:23:00 |
  |
Een groepje van mensen gekleed in zwarte geawden kwamen aan bij de marktplaats. Door de gewaden was er bijna niks van hun lichaan te zien, alleen twee glinstertjes van hun ogen waren te zien. Onderling gefluisterde kwam er bij de groep waarna ze verschillende richtingen op verdwenen.
Het groepje was een dievenbende uit de achterwijken van Amarantha. Normaal waren ze alleen bezig in hun eigen buurt maar op deze speciale dag waagden ze zich ook buiten hun vertrouwde terrein. Door de grote drukte leek bijna niemand hun op te merken, een perfecte kans voor hun.
Één van deze personen was de weerwolf Rosemarie Camelotte. Ze was de leider van de dievenbende en de persoon die met het plan was gekomen. Haar hand gritste in de zakken van een persoo en wist al snel een paar goudstukken te pakken zonder dat de persoon het door had. Een speelse grijns verscheen op haar gezicht toen ze het koude goud in haar handen voelde. Na dit zelfde te hebben gedaan bij meerdere mensen leek een wachter haar toch door te hebben. Rosemarie ontdekte al snel de starende blik van de wachter. Abrupt stopte ze met lopen en staarde terug. Zoals verwacht van een wachter begon hij naar haar toe te lopen. gelijk begon ze te rennen toen de wachter kwam. Behendig wist ze langs de mensen te komen en kwam steeds dichterbij een podium... |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
01-12-2008 18:36:23 |
  |
(Introducing.. THE SOMAS! x3)
Met zijn alle, en een paar boze gezichten erbij...Liep een groepje mensen over het marktplein.Een paar hadden rare kenmerken.Halve beesten eigenlijk.Een jongen met kattenoren en staart, een ander met koeien oren en staart...en eentje met konijnenoren.Een volwassen man had ook honden oren en een druk zwiepende staart.De 2 andere die erbij liepen leken het niet erg te vinden en waren druk aan het praten en kijken."shiiii--saaaann".Riep de andere man en degene met de hondenstaart liep naar hem toe."ja..Ayame?".Vroeg hij vrolijk en keek naar de plek waar ayame heenwees."Misschien mogen wj wel iets zeggen".Zei Ayame vrolijk.Hij gooide zijn lange grijswitte haren uit zijn nek en trok de andere man mee.
Kyo, de katjongen zuchtte luid toen de 2 mannen ervandoor gingen maar liep toen zelf ook maar weg.Hij had hier zo geen zin in.Hij moest nog eten maken,en dat ook nog zelf vangen ht liefste.Het enige meisje dat erbij liep had haar arm in de arm van de konijnjongen gehaakt."kijk Momo!".Riep ze en trok haar neef mee aan zijn arm.Momiji grinnikte en haalde zijn schouders op."vertel Rin".Zei hij toen hij niks kon merken.Zijn blonde haren wapperde mee met de wind en er stond een grote glimlach op izjn gezicht.De laatste die over was, was nu alleen.De koe jongen had wit en zwarte haren en een koeienbel om zijn nek."Ja, en hatsu is alleen".Mompelde hij geirriteerd en bleef daar maar staan en wachtte tot er iets op het podium zou gaan gebeuren... |
_________________ ------------------------------------------------------
Hatsu and Kyo Soma
'Bandits of the soma clan |
|
    |
 |
Birgit
|
Geplaatst:
01-12-2008 18:49:41 |
  |
Brigitte had gehoord dat er een feest was. Ze kwam aanlopen in der eentje, want ze kende niemand. Ze bleef een tijdje staan en keek om zich heen. Niemand die ze herkende. Ze bleef nog een tijdje staan en liep toch maar ff naar de drankjes tafel. ze pakte een glas en schonk wat drinken in. Ze liep naar een staand tafeltje die helemaal leeg was. ze ging daar staan en zette het drinken op tafel. ze keek om zich heen. |
|
|
  |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
01-12-2008 18:53:40 |
  |
Amy ging alvast naar het podium terwijl daar Amarantha opeens opdook.
Ze stond nu op het podium en overal werd het stil en de mensen verzamelden zich om het podium heen.
Amarantha was niet verlegen en wandelde naar de microfoon waar ze een klein uitlegje deed om te zeggen dat ze er een paar mensen zou uitkiezen voor een gesprek mee te doen op het podium terwijl heel de bevollking meeluisterde.
Ze keek goed rond en wachtte tot ze iemand zag die ze op het podium kon roepen.
(stuur me ff een pm als 1 van jouw chars op het podium wilt komen ) |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
01-12-2008 19:14:56 |
  |
Ayame trok Shigure mee naar het podium en begon daar te springen."o, ik wil dingen zeggen.Eigenlijk niet persee iets tegen Amarantha, maar meer over zichzelf.Dat deed hij altijd wel.Shigure knikte."ikg a drinken halen...".Zei Shigure en liep weg.Kyo was op het grote standbeeld gaan zitten en keek rond over de menigte.
HATushara klpate mee met de andere mensen toende heerseres opkwam en zuchtte daarna.Hij had Ayame al rond zien springen en zag hem al een speech over zichzelf houden.
Momiji en Rin hadden al wat te drinken gepakt en Momijij hoopte Sam te zien.Hij had niet veel zin in Rin, meerin Sam een kusje te geven. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
01-12-2008 19:35:22 |
  |
Amarantha glimlachte en stak haar hand uit naar Ayame om hem op het podium te kunnen trekken.
Ondertussen Keek Amy zucthend naar Amarantha en dacht dat dit misschien niet de juiste moment was om haar te ontmoeten. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
01-12-2008 19:42:36 |
  |
ooc; antwwooord ook lekker verderxD
bic;
Ayame pakte de hand en klom behndig op het podium. "Hajj, ik ben Ayame Soma, noem me maar aya".Stelde hij zichzelf snel voor
(ik lig dubbel) hij liep naar de microfoon en die piepte even."oeps, he hoe werkt da?".Vroeg hij maar begon toen maar gewoon te praten."hii mensen, en andere wezens".Zei hij vrolijk .Hij keek even rond."Ik ben ayame Soma, ik woon daarachter in de bergen".Zei hij en wees opgewekt naar de bergen."nou, ik ben zo blij dat ik..".Hij keek even rond en wenkte naar amarantha."De koningin mag ontmoeten.... Niet normaal!".
Shigure keek op van de bekende stem en lachte.äya-san".Zei hij zachtjes en schudde zijn hoofd.
Kyo sprong snel van het standbeeld af zodat Ayam hem niet zou aanwijzen ofzo, en schoot de menigte maar snel in. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Birgit
|
Geplaatst:
01-12-2008 19:44:41 |
  |
Birgiite stond nog steeds op dezelfde plek.
ze keek naar de mensen die dichtbij het podium stonden. dat hun dat allemaal willen, dacht Brgiite. ik zou dat echt niet willen.
Ze pakte inmiddels nog een glas, want die van haar was alweer leeg.
Ze liep naar de tafel met drankjes erop, en schonk drinken in haar glas.
Toen ze klaar was met inschenken, liep ze weer naar de tafel en keek naar het podium.
als ik er maar niet ophoef, dacht ze.
Ze pakte een kruk en ging erop zitten. |
|
|
  |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
01-12-2008 19:46:55 |
  |
Amarantha grinnikte en wandelde naar Ayame toe.
"Eh..Ayame..Het is niet echt de bedoeling dat je hier eh..een intervieuw over jezelf gaat geven...Kom maar even daar zitten.."
Zei Amarantha al glimlachend en wees naar een driepersoonszetel die op het podium stond en waar twee micro's stonden.
Amarantha ging zitten en pakte 1 van de micro's. |
|
|
   |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
01-12-2008 20:16:33 |
  |
Rosemarie was nog steeds bezig met de wachters te ontwijken. Ze vond haar kans om uit het zicht van de wachters te verdwijnen, door mee te gaan in de menigte die naar het podium gingen. De wachters gaven het al snel op en keerde terug naar hun oorspronkelijke plaatsen. "Tot nooit meer ziens" lispelde ze totdat ze zich terug op haar werk richtte, 'mensen beroven'.
De mensen om haar heen bewogen zich nog steeds naar het podium, en Rosemarie moest moeite doen niet mee getrokken te worden. Toen de mensen hun plek te leken gevonden hebben was het voor Rose weer tijd om verder te gaan. Een harde klap voelde ze tegen zich aan toen er opeens een jongen voor haar stond, waar ze tegen aanknalde. Geirriteerd gevloek schoot uit haar mond. Door de klap was haar kap af gevallen, snel schoot haar hand er weer heen om hem over haar hoofd heen te kennen. In sommige buurten werd ze gezocht en door haar wolvenoren was ze makkelijk te herkennen in de menigte. Haar ogen staarden nog steeds naar de jongen voor haar die ook dierenoren leek te hebben. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
02-12-2008 07:24:37 |
  |
Ayame zuchtte."waarom niet? Ik begon toch ook over u?".Maar dat zouden de meeste mensen niet kunnen horen.Daar sotnd hij te ver van de microfoon voor.Hij liep een beetje met tegenzin naar Amarantha en plofte op de stoel neer.Hij pakte de andere microfoon en dacht na."dus...Waarom heb je dit rijk gemaakt?".Vroeg hij toen maar...Dat zou eigenlijk zelf ook wel willen doen...Ayame.. mooie plaatsnaam..
Kyo voelde hoe hij tegen iemand opliep en vloekte ook.Hij keek schichtig rond wie het was en zag de weerwolvenoren..Voor hem gewoon wolvenoren, maar genoeg voor hem om een stapje achteruit te zetten.Zonder iets te zzeggen keek hij wantrouwig naar de wolf, wie was dat?Zijn eigen oranje kattenstaart zwiepte wild heen en weer.Als teken van nerveusoiteit. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
02-12-2008 10:03:31 |
  |
"haha ik weet niet of je hier al lang woont maar dit rijk bestaat al eeuwen.
Mijn ouders vonden het gewoon blijkbaar fun om mij naar het rijk te noemen.
Enne..Zeg eens...Wat vind je eigenlijk van Het rijk?"
Amarantha wachtte geïnetereseerd op antwoord.
Amy ging naar de dranktafel en dronk ook een glaasje. |
|
|
   |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
02-12-2008 10:12:51 |
  |
"Wat?" siste ze naar de jongen. Snel deed ze haar kap weer over haar hoofd heen waardoor alleen de glinstering van haar ogen te zien was. "Ga maar gewoon weer verder met staren naar de koningin knul" Ookal was ze zelf geschat maar enkele jaren ouder dan de katmens vond ze hem toch maar een jongen. Snel draaide ze zich om maar leek niet verder te kunnen door een brede man die met zijn rug voor haar stond. De man omver duwen was ook geen optie, zo zou alleen de aandacht op haar gericht worden. Ze was dus ingesloten samen met de katjongen. Een geirriteerde lage wolven grom glipte uit haar mond als reactie op de situatie. |
|
|
   |
 |
Kyolover14
Site Admin

|
Geplaatst:
02-12-2008 16:00:03 |
  |
Kyo blies zachtjes en zijn haren gingen een beetje statisch overheind staan.Hij wilde hier weg..En snel.Hij had meteen al gevoeld dat zij niet veel goed was.Maar een weerwolf haalde hij er wel uit.Hij voelde hoe hij naar voren werkt gegooid door een man en botste half weer tegen Rose.Hij keek haar wantrouwend en boos aan."Ik keek niet eens naar haar".Snauwde hij geirriteerd.
Ayame dacht even na."O, het is hier geweldig.Gezellig met mijn familie".Zei hij en zwaaide naar Shigure.Die zwaaide vrolijk terug en schepte weer verder op bij een paar meisjes. |
Hatsu and Kyo Soma
|
    |
 |
|