Auteur |
Bericht |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
30-12-2008 10:21:30 |
  |
Jack wandelde een oud bouwvallig huisje uit met zijn motor.Velen die in de buurt waren liepen meteen weg.Jack las nog eens goed het kaartje dat hij van een meisje had gekregen die in een wolf kon veranderen en hij stapte op zijn motor en vertrok.Na lang zoeken had hij het nog steeds niet.Zo slim was hij nou ook weer niet en hij hield niet zo van raadseltjes,vooral omdat hij veel dingen te letterlijk opnam.Hij stopte met zijn motor bij een doodlopend straatje en hij tapte af.Hij ging tegen de muur leunen en bleef maar naar het kaartje kijken. |
|
|
   |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
30-12-2008 10:37:25 |
  |
Kort gegrinnik kwam van boven een gebouw af. Ze stond boven op een pakhuis waar op ze perfect uitzicht had over de achterbuurten. Voor het normale oog was er geen ingang te zien naar binnen. De ingang was dan ook verstopt, met behulp van het raadsel zou hij die moeten vinden.
"Blijf maar zoeken" riep ze naar beneden waar Jack liep. Vanaf het trappenhuis liep ze naar beneden waar Jack was. Jammer genoeg voor hem was het trappenhuis niet de ingang. Het was in iedergeval op de grond, anders zouden ze te veel moeten sjouwen met al die kisten.
"Dus hoe ver ben je?" grinnikte ze toen ze eenmaal beneden was. |
|
|
   |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
30-12-2008 11:00:40 |
  |
Jack keek even met een kwade blik naar het meisje dat tegen hem begon te praten en zei toen : "Ik snap het niet.En trouwens,WAAROM zou ik naar jou toekomen?Wat heb ik aan jou en je verblijfje?"
Jack gooide het kaartje op de grond en stampte er nog eens op,net zoals een klein kwaad kind dat zou doen. |
|
|
   |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
30-12-2008 11:34:56 |
  |
Kort moest Rosemarie om Jacks woede uitbarsting lachen. "Ah ben je nou boos? omdat je het niet kan vinden of omdat het raadseltje je gek maakt? Zal ik je is wat leuks vertellen?" grinnikte ze erna. Een duidelijke grijns van plezier was op haar gezicht te zien. Jack was voor haar te makkelijk om boos te maken.
"Ik dacht dat je wel klaar was voor het grotere werk. We gaan straks onze wapens ophalen bij de haven. Wil je weten waarom? We zijn van plan de macht over te nemen" grinnikte ze. Haar ideëen zouden door de meeste als waanzin worden omschreven. Zelf geloofde ze er streng in. Ze was van plan Amarantha over te nemen. Ze was het zat dat de helft van het rijk zo werd vergeten en wou dat recht zetten. Als zei aan de macht zou komen was dat mooi meegenomen. |
|
|
   |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
30-12-2008 12:46:17 |
  |
"Jij?Wel wel...dat had ik niet verwacht van jou...Ik doe mee.En je kan niet weigeren nu ik van je plan afweet..."
Jack glimlachte gemeen en zei toen:"Wat is uw naam oo wolven-dame?" |
|
|
   |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
30-12-2008 14:13:44 |
  |
"Trouwens alles wat er op dat briefje staat is onzin, gewoon om simpele zielen gek te maken. Het was duidelijk dat Rosemarie en plezier in had om andere voor de gek te houden. "Zoals verwacht, en jongen ik ben al zowat de leider van de gehele achterbuurt. Je bent hier nieuw zeker. Ging ze vrolijk verder. Al snel sloeg haar stem over naar serieus, het was tijd voor zaken.
"Rosemarie Camelotte is mijn naam. Ik neem aan dat jij Jack bent, je naam is al lichtelijk bekend geworden en jij past perfect bij de beschrijving van die man. Rosemarie had zo haar bronnen in de achterbuurten. Veel daarvan hielden haar ook op de hoogte van nieuwe bewoners in Amarantha. |
|
|
   |
 |
Amarantha
Site Admin
|
Geplaatst:
31-12-2008 15:12:09 |
  |
"U bent goed geïnformeerd miss Camelotte.Dus,u aanvaard mijn hulp met uw plan?Ik moet nu gaan,maar ik weet zeker dat we elkaar nog wel eens zullen zien."
Jack stapte op zijn motor en reed weg. (topic verlaten xD) |
|
|
   |
 |
zhavirah

|
Geplaatst:
31-12-2008 15:26:17 |
  |
Kort moest Rosemarie grinniken van het soort 'compliment' dat ze kreeg. Voor een moment zwaaide ze nog toen Jack verdween met zijn motor. Zelf verdween ze ook weer in de schaduwen tussen de gebouwen. (topic closed) |
|
|
   |
 |
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug
hier voor meer informatie!
Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op RealoMaak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum:
Gratis Forum